Reklamacje
Reklamacje i Rękojmia
- W razie wystąpienia w Produkcie: niezgodności z umową, wad fizycznych oraz uszkodzeń powstałych w toku dostawy, Klient ma prawo skorzystania z opisanego poniżej postępowania reklamacyjnego. W zakresie nieuregulowanym w postanowieniach poniższych zastosowanie znajdują przepisy Ustawy oraz kodeksu cywilnego.
- W przypadku stwierdzenia wady produktu Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 2 lat od daty zakupu.
- Reklamację można zgłaszać w formie pisemnej wysyłając na adres email: info@anui.pl lub odsyłając towar bezpośrednio do paczkomatu: KEN01M (ul. Kielanówka 35, 35-106 Kielanówka), podając numer telefonu +48785913799 oraz adres email info@anui.pl.
- Reklamacja zgłaszana jest przez przesłanie Produktu na adres Sprzedającego, wraz z pisemnym oświadczeniem o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej (Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem).
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej.
- W razie uwzględnienia reklamacji:
- Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na identyczny Produkt pozbawiony wad.
- W razie braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany, Sprzedawca zwróci Klientowi cenę Produktu (bez kosztów wysyłki), na wskazany przez Klienta w oświadczeniu o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej rachunek bankowy albo konto paypal.
- W razie nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedający poinformuje o tym Klienta, który może odebrać Produkt od Sprzedającego.